4 Aralık 2016 Pazar

Ağ Pazarlama ( Network marketing) Başarı için 7 İpucu

Ağ Pazarlama ( Network marketing)  Başarı için 7 İpucu

Ağ pazarlamacılığı (doğrudan satış veya çok düzeyli pazarlama olarak da bilinir) hakkında
aklınızda büyük bir ihtimalle bir görüntü oluşmuştur; Olumlu veya Olumsuz. Bunlardan
olumsuz olanlardan bazıları birkaç bayanın bir araya gelmesiyle katalogdan ürün satmak;
Ya da vitamin ve güzellik ürünleri satarak veya evde oturarak  nasıl kolayca milyoner
olabileceğinizi anlatan ve

Bu görüntülerin her ikisi de ağ pazarlamacılığının gerçeğinden tamamen uzaktır.
Bu ne bir hobi, ne de kısa yoldan zengin olma şemasıdır. Her ikisi de değildir.
Bu kendi yarı zamanlı veya tam zamanlı işletmenizi kullanarak para kazanma şansınızdır.

Ancak bu endüstride başarılı olmak için ne gerekiyor?

Doğrudan satış sektöründe kadınlara ve erkeklere çeşitli kaynaklar sağlayan Doğrudan Satış Kadınlar İttifakı üyesi hizmet müdürü Vincent J. Kellsey, bunu yapmak için şu ipuçlarını sunar:

- Akıllıca seçim. Bir fırsat seçerken altı önemli unsur önemlidir.
*Birinci: Kararlılık. Şirket kaç yaşında
*İkinci numara tüketicilerin kullanacakları ve daha fazlasına ihtiyaç duyacakları mükemmel ürünler veya hizmetler.
*Üç numara ödeme planı - dağılımın genel olarak ne kadar adil ve cömert olduğu? Ödeme planı, tam olarak ne şekilde ödeneceğinizi ya da ödenmediğini temsil ettiğinden, bu gerçekten önemlidir.

Gerçekten sorulması gereken iki soru vardır: [Bu konuyla ilgili olarak]:
Her ay distribütöre ne kadar geri ödenir ve bu eski üyelerle yeni üyeler arasındaki dağılımı ne kadar adil olur?

*Dördüncü, şirketin ve yönetimin bütünlüğüdür. Mümkün olduğunca, CEO'nun deneyimini, ağ pazarlama endüstrisindeki deneyimlerini ve geçmişlerini araştırın. Sektördeki diğer şirketlerde başarılı mı oldular? Onların iyi bir ünü var mı?
*Beş numara momentum ve zamanlama. Şirketin nerede olduğunu, şirkette neler olup bittiğini ve büyüyüp büyümediğine bakın.
*Altı numara, destek, eğitim ve iş sistemleri. Mükemmel yönetim, farklılık yaratan ürünler, eşsiz derecede adil ve çok cömert bir ödeme planı ve momentum ve istikrarla harika bir şirket seçmiş olabilirsiniz, ancak işe yarayan bir sisteminiz yoksa, tüm bunların bir önemi olmaz. Çoğu şirket, kullandıkları aktarılabilir bir eğitim sistemine sahip olacak ve bu da Akıl Hocalığın başladığı yerdir.

- Öğrettikleri şeyi uygulayın. [Başarılı olmak için], akıl hocanızı dinlemek ve öğrenmek için istekli olmalısınız. Bu endüstrinin yapılandırılması yolunda, başarılı olmanıza yardımcı olması, şirketinizin yararınadır, bu nedenle size sistemi öğretmek isterler.
[Akıl hocanız] başarılı olmak için yaptıkları, kopyalanabilir, fakat dinlemeye, öğretilmeye ve takip etmeye istekli olmalısınız.

- Üst düzeyler. Çeşitli şeyler isimler verilebilir, ancak genel terim üstünüzdeki insanları belirten "üst çizgi" dir. Onlar ne kadar destek veriyor? Seni arıyorlar mı Yerinde bir plan koymana yardım ediyorlar mı? Başarılısıyla ilgileniyormuşçasına sizinle ilgileniyorlar mı? 
[Yukarı çizgideki insanlarla] bağlantı kurabilmelisiniz ve "bazı yardıma ihtiyacım var" demek için onları her zaman arayabilmelisiniz. Şirkette üstünüzdeki insanlardan ne kadar çok destek var çok önemlidir.

- Alt hattınızla önceliği alın. Ağ pazarlama endüstrisinde "yetimler" olarak adlandırılan bir terim vardır; bunlar birini getirildiğinde ve onları getiren kişi "Yeni kişiler" getirmek için çok meşgulse ve öğretmek ve eğitmek için vakit harcamıyorsa.. En az 30 gün boyunca, yeni bir kişinin endüstriye girmesine yardımcı olmak için zamanınızı ayırmaya ve yardım yapmaya hazır olmalısınız.Onları eğitmek, onları desteklemek ve kendi başlarına hareket edebilmek için kendine güvenen kadar elini tutmanız gerekir..
Gerçekten kendinize şunu sormanız lazım, bunu yapmak istiyor musun? Bunu yapabilecek misin? Bu gerçekten uzun vadeli bir ilişki kurma ile ilgilidir. Bu, sadece insanları iş dünyasına getirmek ve ilerlemek için değil. Bu insanlarla çalışmak ve onlarla ilişkiler kurmak konusunda yardımcı olmaktır.

- İnternette. İnsanlar ana pazarlama aracı olarak [internet] 'i kullanmaktadırlar. [Sitenizi kurabilirsiniz] otomatik yanıtlayıcılarla birlikte, olası ipuçlarını yakaladığınızda, otomatik yanıtlayıcı o kişiyi takip edebilir. Bu endüstrideki başarının en büyük anahtarlarından biri takip işlemidir.
Birçok kişi ilgilendiklerini söylerler ve sizi ararlar ancak belli zaman sonra onlarla görüşmeyi kesersiniz.  İnternetteki otomasyon, takip etmek için daha tutarlı bir yöntem sağlamıştır.

İnternetin tek dezavantajı, onu spam ( istenmeyen gönderiler)  olarak kullanan insanlardır. İnternet'i bir pazarlama aracı olarak kullanırken "Yapmayın" demeyi önerebileceğim bir şey olsaydı,
spam 'dır, çünkü yalnızca sizin için değil aynı zamanda birlikte çalıştığınız şirkete de çok kötü bir itibar verebilir .

- İşle ilgilenmek. Bir işyeriniz olsaydı veya bir patrona çalışıyor olsaydınız nasıl zaman ve ilginizi veriyorsanız bu işte de aynı şekilde ilgilenmeniz gerekiyor.

- Tam Günlük işinizi hemen bırakmayın ... Gelirinizden tam olarak emin olmadığınız sürece asla tam zamanlı pozisyonunuzu bırakmayın. [Şununlardan emin olun] istikrarlı bir şirket olduğunun farkındasınız ve kazandığınız gelir, bırakmadan önceki işinizden, kazandığınız gelirden daha
fazla ya da daha yüksek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder